onze reis in malta (janne zoé en tim)

14 januari 2020 - Valletta, Malta

DAG1 :  We zijn onze koffers aan het inpakken. We hebben een hotel geboekt in Valletta . We reden naar Schiphol. Ondertussen zaten we in het vliegtuig. Onze vlucht duurde 2 uur en 30 min. We zijn onder tussen aangekomen in ons hotel excelsior grand  in Valletta. We pakken onze koffers uit en zetten alles op zijn plek. Het is ondertussen al 23:30 uur we gingen slapen. Tot morgen!

DAG 2We zijn ondertussen wakker we kleden ons aan en gaan opzoek naar een restaurantje vaar we kunnen ontbijten. We zijn uiteindelijk gaan eten bij Café Maroc  toen was het tijd om te gaan eten we zijn klaar met eten en gaan nog even het dorpje in .. Ondertussen zijn we in het hotel .... En is het tijd om te gaan slapen. Tot morgen!

DAG 3 :   We zijn net wakker en gaan met onze gehuurde auto naar Malta Chocolade Factory  (dat is een  winkel waar ze heel veel chocola hebben)we hebben daar wat chocola gehaald... we gaan nu naar Haywharf Restaurant & ClubHouse daar hebben we gegeten..... ondertussen zijn we terug in het hotel we hebben nog even op onze hotel kamer gezeten...… het is onder tussen al 00:30 we gaan slapen. tot morgen!

DAG 4: Goedemorgen we zijn ons aan het klaarmaken want we gaan naar Dagexcursie Gozo, Comino, Blue Lagoon & zeegrotten  we gaan op de boot we zijn lanks allemaal mooie grotten gegaan en we hebben ook daar nog heel even gezwommen...… We zijn weer in het hotel we zijn even in het hotel gebleven we gaan straks naar  Phoenix Restaurant   daar hebben we heerlijk avond gegeten we gaan om 22:00 weer terug naar het hotel … We zijn in onze hotelkamer het is tijd om te gaan slapen tot morgen!

DAG 5: Goedemorgen we gaan vandaag weer iets leuk doen we gaan naar Subwing Watersport Experience Subwing Watersport Experiencewe gaan er naar toe met een taxi we hebben onze badkleding aan en gaan het water in.....  Het is super leuk we hebben van alles gezien .... We zijn weer in ons hotel we hebben even gedoucht. We gaan even eten bij een restaurantje ( Phoenix Restaurant  ) ... Het wat heel lekker we zijn weer terug in het hotel we hebben even gechild... Het is onderrand 23:30 we gaan slapen tot morgen !

DAG 6:  Goedemorgen  we gaan vandaag onze koffers inpakken want we gaan morgen weer naar huis we gaan nog een keer het stadje in we hebben allemaal winkeltjes bezocht we gaan nog wat eten bij D'office ..... We zijn weer in het hotel.... Het is onder tussen etenstijd we gaan nog wat eten bij het restaurantje Admiral's Landing......

het is onderrand 23:40  we gaan naar bed. tot morgen

DAG 7:  Het is zover de terug reis we pakken onze (al ingepakte) koffers en  we gaan naar de receptie om uit te checken. e gaan met de taxi naar het vliegveld (malta internationaal  airport )  we zijn op het vliegveld aangekomen. de vlucht gaat beginnen ....We vliegen!.........We zijn aangekomen op Schiphol we rijen mat de taxi naar huis we hebben het heel leuk gehad doeg.

We vonden het heel leuk om te schrijven voor jullie.Tot ziens!